قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان

Wiki Article


بدنه ‌ی خوش استایل این یخچال را با رنگ نقره ای مزین نمودند، از این رو باعث افزایش محبوبیت بیشتر این محصول در میان کاربران گشته است. همچنین بدنه‌ی استیلی این یخچال حکایت از ماندگاری و عمر دراز مدت آن و حضور در آشپزخانه های شما دارد. یخچال ساید بای ساید بوش 80A404 از طراحی Mini bar برخوردار است، در ‌واقع این ویژگی یک درب کوچک می‌باشد که بر روی درب یخچال تعبیه نمودند، از این رو شما می‌توانید مواد غذایی پر مصرف خود را در این قسمت نگه داری کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول فناوری NoFrost می‌باشد با وجود این فناوری دیگر کاربران نیازی به یخ زدایی کردن یخچال ندارد و تمامی مواد غذایی به گونه‌ای منجمد می‌شود و انرژی یخچال از بین نمی‌رود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-L7515BS به همراه بیمه، گارنتی و ضمانت اصالت و سلامت کالا یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل L7515 محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود... یخچال ساید بای ساید ال جی دارای ظاهری لوکس و همه پسند است با رنگ آمیزی دقیق و براق نقره ای و همچنین پایه هایی که قابلیت جابه جایی آسان دارند نظر هر کاربری را به خود جلب می کند. ابعاد بیرونی این یخچال ال جی، 1785 × 912 × 742 میلی‌ متر است همچنین ظرفیتی معادل 602 لیتر دارد که می تواند انواع و اقسام مواد غذایی از بسته بندی ها گرفته تا بطری های نوشیدنی داخل آن تعبیه کرد.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


● سیستم خنک کننده حرفه‌ ای درون یخچال که باعث میشود موادی که در آن نگهداری می‌ کنید تازه‌ تر بمانند. ● تنوع بالای این محصولات از نظر طراحی این مزیت را در اختیار شما قرار می‌ دهند که بتوانید محصولاتی سازگار با فضای خود در اختیار داشته باشید. مواردی که در ادامه با شما در میان می گذاریم اطلاعاتی است که باید به آنها توجه کافی داشته باشید تا بتوانید در نهایت بودجه مورد نظر خود برای خرید یخچال را به درستی مصرف کنید. خریداران گرامی , به دلیل نوسانات ارز و همچنین مشکلات پیش آمده در کشور (بیماری کرونا) لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از وضعیت موجودی کالا و استعلام جدیدترین قیمت کالا با ما تماس حاصل فرمایید.چنانچه قبل از تماس سفارشی ثبت نمایید امکان لغو آن وجود دارد. استابلایزرهای دلتا دارای گارانتی یکساله وخدمات پس از فروش شرکتی می باشد.


این مدل دارای حجم مناسبی است که امکان ذخیره سازی انواع خوراکی ها و مواد غذایی را برایتان فراهم خواهد کرد. شما می تواید از طریق پنل نمایشگر انواع تنظمات مورد نظرتان را بر روی محصول اعمال نمایید و میزان دمای محفظه ها را در کنار دیگر قابلیت ها مدیریت نمایید. آبریز و یخساز بیرونی در جوار این نمایشگر قرار گرفته اند و امکان نوشیدن آب خنک و در اختیار داشتن قطعات خرد شده ی یخ را در کمترین زمان برایتان فراهم می کنند. محفظهی بار نیز در یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AI20N طراحی شده است تا دسترسی سریع را به برخی خوراکی های کوچک و یا بطری ها ایجاد کند و از هدر رفت انرژی و هوای خنک جلوگیری نماید. این یخچال فریزر ساید بای ساید دارای دو ذرب است که درب سمت راست برای یخچال KAG90AI20N و درب سمت چب برای فریزر این مدل طراحی شده است.


قابلیت VitaFresh شامل دو کشوی مجزا است که یکی از آن ها برای نگهداری میوه ها و سبزیجات و دیگری برای نگهداری انواع گوشت ها میباشد. هر کدام از این کشو ها به صورت کاملا هوشمند و با توجه به ساختار فیزیکی این مواد طراحی شده اند تا بتوانند شرایط را برای نگهداری این دو گروه از مواد غذایی کاملا مناسب گردانند. طراحی هوشمند این سیستم سبب شده به لطف توزیع مناسب هوای خنک، مواد غذایی برای مدت طولانی تری سالم باقی بمانند. این کمپرسور با بررسی دمای داخل و خارج یخچال نسبت به هر گونه تغییر دمایی بسیار حساس است و در برابر تغییرات دما واکنش سریع نشان میدهد تا بتواندبه سرعت دمای یخچال فریزر را تنظیم نماید. بر روی درب یخچال همچنین یک محفظه وجود دارد که می توانید مواد پر مصرف را در آن قرار دهید تا از باز و بسته کردن زیاد و همچنین اتلاف انرژی چلوگیری کنید.


شما می توانید در بخش یخچال سیستم SuperCooling را فعال نمایید و دمای هوا را در زمان کم به حد مطلوب برسانید و خوراکی ها را از خرابی حفظ کنید. همچنین بریا قسمت فریزر KAG90AI20N با فعال سازی قابلیت SuperFreezing خوراکی ها در حداکثر زمان فریزر خواهند شد و به صورت سلم باقی خواهند ماند. این پروسه ها تا رساندن ئما به حد تعادل و مطلوب فعالیت می کنند و پس از آن به صورت خودکار خاموش خواهند شد که در اکثر موارد 6 ساعت به طول می انجامند.


این پنل در جایی قرار گرفته که دست فرزندان شما به آن نمی رسد پس نگرانی بابت دخالت فرزندان خود و به هم ریختن سیستم نخواهید داشت. پس از بررسی اندازه یخچال ساید و یا ابعاد ساید بای ساید های برند های گوناگون نیاز است تا راهنمای خرید و نکات مهم مربوط به آن را مطالعه کنید تا برین یخچال ساید بای ساید را برای خود خریداری کنید . در رابطه با اندازه ابعاد ساید بای ساید ، مقدار وزن یخچال ساید هم از اهمیت بالایی برخوردار است . قبل از خرید تنها با یک سرچ و پرس و جو ساده به راحتی می توان وزن یخچال ساید بای ساید را بیابید ، اما در کل وزن یخچال ساید سبک نیست و یخچال های ساید با ساید جزو آن دسته از یخچال ها محسوب می شود که به علت وزن زیاد جا به جای آن ها با مشکل رو به رو است .


یخچال های دوقلو به دلیل اینکه طراحی آنها مجزا از یکدیگر می باشد بنابراین خیلی راحت تر می توان آنها را در هر قسمت از هر آشپزخانه ای قرار داد. در ادامه ابعاد این نوع یخچال ها را به صورت یک جدول آورده ایم تا شما به خوبی ارتفاع، عمق و عرض آنها را مطلع شوید. این طراحی های ابتکاری و لاکچری موجب زیبایی هر چه بیشتر و همینطور استفاده آسان از آنها می شود. این خلاقیت و طراحی های مفید، موجب مصرف بهینه انرژی نیز می شوند به طوری که تا 41% از هدر رفتن سرمای یخچال جلوگیری می کنند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

راه اندازی یخچال بر روی یک سطح ناصاف باعث از بین رفتن تعادل دستگاه و واژگون شدن در هنگام باز و بسته کردن درب می شود. بطور کلی مواد قابل انفجار یا قابل اشتعال را در یخچال نگهداری نکنید. یک سیب زمینی را پوست بکنید و داخل یخچال بگزارید(هر سه روز یکبار سیب زمینی را عوض کنید).


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


ارتفاع یخچال ساید بای ساید اسنوا 180 سانتی متر و عمق و عرض آن به ترتیب؛ eighty تا ninety سانتی متر و 92 سانتی متر است. قابلیت SuperFreezingفقط در قسمت فریزر این یخچال ساید بوش 90AW204 تعبیه نشده بلکه این قابلیت در قسمت یخچال نیز وجود دارد. اگر این قابلیت را قبل از اینکه میوه و سبزیجات تازه را در داخل یخچال قرار دهید فعال کنید، دمای یخچال به صورت موقت کاهش می یابد؛ تا مواد غذایی با دمای داخل یخچال سازگار شوند. با این کار نه تنها میوه و سبزیجات به صورت همیشگی تازه و با کیفیت باقی می مانند بلکه تا مدت زمان طولانی در داخل یخچال باقی بمانند. سیستم MultiAirflow تعبیه شده در این مدل از سايد بای سايد استیل با کمک فن باعث حرکت آرام جریان هوای سرد در تمام سطوح منطقه سرد و یخ زده می شود.


ارسال به تمام نقاط کشور پرداخت بعد روئیت تست کارشناسی جنس تمام محصولات با گارانتی تحویل داده میشوند. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. همچنین علاوه بر این از قابلیت یخ زدایی خودکار و و عملکرد Super Cool، برنامه زمان بندی برای کالاهای منجمد و سیستم چندگانه جریان هوا برخوردار می باشد. سیستم MultiAirflow با کمک فن هوا به آرامی باعث ایجاد جریان هوای سرد در تمام سطوح یخچال می شود و نوسانات دما به حداقل می رسد و زمان سرد شدن غذا کاهش می یابد که به غذاهای شما کمک می کند عطر و طعم خود را برای مدت طولانی نگه دارید. ماندگاری مواد غذایی را تا حدود زیادی بدون افت کیفیت افزایش می دهد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

بهترین انتخاب در اندازه یخچال فریزر ، آن است كه بتوانید از تمام حجم آن استفاده كنید در غیر این صورت انرژی گرانقیمت را به هدر داده اید. بوش برندی آلمانی می‌باشد که از سابقه درخشان برخودار است و اکنون توانسته است که به یکی از محبوب‌ترین برندها تبدیل شود. تولیدات این کمپانی در طول زمان تغییرات چشمگیری پیدا کرده‌اند و اکنون می‌توانید آن‌ها را به نحوی پیشرفته و کاملا مدرنیزه در اختیار داشته باشید که با جدیدترین امکانات مجهز شده‌اند.


تمامی محصولات موجود در بازار دارای مشخصاتی هستند که به عنوان شناسنامه آن ها شناخته می شود. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 نیز با مشخصات کاملی توسط کمپانی بوش به تولید رسیده و هم اکنون در دسترس همگان قرار دارد. این یخچال ساید بای ساید با رتبه مصرف انرژی دستگاه A و تعداد طبقات four عدد با قابلیت تنظیم ارتفاع جهت ایجاد فضای بیشتر مجهز به جریان برودتی یکنواخت Multi Flow است. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل kag90aw204 برای خانواده های دارای جمعیت بسیار بالا مناسب است، چرا که علاوه بر ظرفیت بالای 30 فوت آن؛ در عین حال نیز با طراحی شیکش نظر هر شخصی را به سمت خود جلب می کند. یک نوع کمپرسور توانمند همراه با سیستم خنک کننده MultiAirflow، سیستم بدون برفک، انجماد سریع، قابلیت FreshSense و نیز جنس فولاد ضد زنگ همگی این مدل یخچال را به دستگاهی ایده آل و کاربردی تبدیل کرده است. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG93AI30M با داشتن شرایط مطلوب نگهداری و بهره گیری از سنسور FreshSense، غذای شما را در حالت ایده آل حفظ می کند.


این عملکرد علاوه بر حفظ بهتر مواد، باعث صرفه جویی انرژی به صورت محسوس می شود. جدا از در نظر گرفتن قابلیت‌های کاربردی در بخش خنک کنندگی و در طراحی یخچال‌ها، بوش همچنین در مورد مصرف برق وسایل الکترونیکی اش حساسیت زیادی به خرج می‌دهد. در یخچال KAN60A40NE که کلاس بهره‌وری انرژی در رده‌ی بسیار خوبی قرار دارد، شاهد مصرف برق بسیار کمتر دستگاه خواهیم بود. همچنین گفتنی است که در صورت قطع شدن برق کاربران می‌توانند تا 5 ساعت همچنان مواد غذایی را تر و تازه در یخچال نگه دارد و در ضمن مواد منجمد شده با هوای خنک سازی ذخیره شده، ذوب نخواهند شد.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


این دستگاه در مجموع ظرفیت 604 لیتر دارد که شامل 377 لیتر در بخش یخچال و 227 لیتر در بخش فریزر می‌ شود. یخچال ساید بای ساید بوش با داشتن فضای ذخیره سازی بالا کمک می کند تا هر نوع ماده غذایی را در آن نگهداری کنید و جای کافی برای آن ها را خواهید داشت. پس چنانچه شما هم جز خانواده های پر جمعیت هستید خرید یخچال بوش مدل ساید بای ساید بهترین گزینه برای شما می باشد. افزودن مواد غذایی جدید در فریزر می تواند دمای داخلی را افزایش دهد و بر یخ زدایی مواد موجود تاثیرگذار خواهد بود. شرکت بوش برای حل این مشکل از راهکار جدیدی به نام SuperFreezing در تولیدات خود استفاده کرده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

با توجه به تمام مزایا و نقاط مثبتی که در ساید بای سایدهای بوش وجود دارد، اما چند مورد محدود را نیز می‌توان از معایب این دستگاه اشاره کرد. در واقع اصلی‌ترین ایراد دستگاه را می‌توان تنها به اندازه و ابعاد بزرگ آن نسبت داد. به عبارتی با قرار گیری غذا در یخچال هوای گرم را از آن می‌ گیرد و به جای آن هوای خنک را بر روی مواد منتقل می‌ کند. پایین ترین حالت خنک کنندگی تا 2 درجه سانتی گراد است که می‌ توانید دمای آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید. همچنین به منظور جلوگیری از مصرف برق بعد از 6 ساعت از فعال بودن به صورت خودکار این سیستم خاموش می‌شود. سیستم Multi Airflow هوا را به طور مساوی توزیع می کند و رطوبت داخلی مناسبی را ایجاد می کند.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


همچنین برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که به صورت سهوی درب یخچال برای مدت زمان طولانی باز بوده و انرژی یخچال و در نتیجه در مصرف انرژی نیز یجه مصرف انرژی فراوانی را برای کاربران فراهم می‌کند. ساید بای ساید بوش K80 دارای سیستم صوتی و بصری هشدار باز بودن درب دارد و اگر درب یخچال برای مدت زمان طولانی باز باشد این محصول با استفاده از سیستم‌های صوتی و بصری هشدار می‌دهد. ساید بای ساید بوش K80 انجماد فوق العاده بالایی دارد و از فناوری Supercool پشتیبانی می‌کند.


موتور این دستگاه در کنار مصرف بسیار بهینه‌ای که دارد همچنین سطح صدای بسیار کمی هم تولید می‌کند به همین خاطر صدای آن تنها به forty four دسی بل می‌رسد که تقریبا می‌توان گفت امکان شنیدن آن وجود ندارد. گنجایش کلی یخچال فریزر بوش KAN 60A40 NE برابر با ۶۰۴ لیتر است قسمت فریزر این محصول می‌تواند 10 کیلوگرم مواد غذایی را طی مدت 24 ساعت منجمد کند. در صورت قطع برق تا four ساعت دمای فریزر در حالت خنک باقی می‌ماند که این موضوع به فاسد نشدن مواد غذایی کمک می‌کند. قیمت جدیدترین یخچال ساید بوش 2019 اصل آلمان (مونتاژ کره جنوبی) تولید شده توسط شرکت قدرتمند بوش از فروشگاه بانه یخچال. خرید آخرین مدل یخچال ساید بوش مدل KAG90AI20N سری 8 با گارانتی معتبر 10 ساله تابا سرویس.


به عنوان مثال بستنی که نه خیلی نرم است نه خیلی سفت، با قرار دادن در یخچال بوش همان کیفیت و طعم اولیه اش حفظ می شود. درجه حرارت ثابت در فضای داخلی یخچال یک عامل تعیین کننده در دستیابی به طراوت و طعم بیشتر است. سنسورهای FreshSense بطور مداوم دمای محیط داخل یخچال و فریزر را کنترل می کنند و یک دمای ثابت و مستقل از دمای بیرونی را در یخچال تنظیم می کند و موجب تازه ماندن مواد غذایی می شود. درکل می توانیم بگوییم قیمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 به نسبت کیفیت و مشخصات فنی که دارد بسیار مناسب است.



کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات و نقد های شما درباره ی یخچال بوش 58A704 در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق پنل پائین 'سوالات شما در خصوص این کالا' اقدام نمایید. قیمت یخچال بوش 58A704 با رنگبندی و انواع و گارانتی های موجود آن در اختیار شما قرار گرفته است. لطفا در هنگام خرید Refrigerator Bosch 58A704 مشخصات و اطلاعات مربوط به کالا را به دقت مطالعه کرده سپس شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نمائید.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


در این بخش شما دسترسی کاملی به اطلاعات یخچال فریزر ساید بای ساید بوش Bosch KAG90A204 داشته و به راحتی می توانید عکس ها و مشخصات فنی آن را مقایسه نمائید. علاوه بر آن شما می توانید یخچال فریزر های مشابه را که از نظر قیمتی تقریبا در یک رده می باشند، مشاهده نمائید. در ضمن امکان مقایسه محصول مورد نظر شما با سایر یخچال فریزر ها نیز به راحتی وجود دارد. فریزر این مدل می تواند در صورت قطع شدن برق سرما را تا ۶ ساعت به صورت ثابت نگه دارد تا آسیبی به مواد غذایی وارد نشود. موارد بسیاری مانند صفحه نمایش لمسی، نور داخلی، زنگ هشدار باز بودن درب، قفل کودک و بسیاری از تکنولوژی های به کار گرفته در این مدل وجود دارد که باعث شده با توجه به قیمت ساید بای ساید بوش به یکی از پرطرفدارترین مدل ها تبدیل شود.


جریان چندگانه ی هوا MultiAirflow در این یخچال فریزر باعث می شود که هوای تازه و سالم در تمام طبقات یخچال و فریزر جریان یابد، این هوای تازه و سالم مواد غذایی داخل یخچال و فریزر را مدت زمان بیشتری سالم نگه می دارد. ممکن است به صورت یکجا خوراکی های بسیاری را در یخچال بوش KAG90AI20N قرار دهید و یا مواد غذایی را در فریزر بچینید تا آنها را ذخیره سازی نمایید. در این شرایط لازم نیست نگران خراب شدن و یا فاسد شدن این خوراکی ها باشید.


دیجی‌کالا … بیشتر یخچال و ساید بای سایدهای ال جی معمولا دارای فیلتر داخلی یخچال هستند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

مجهز به VitaFresh Plus می باشد که با تنظیم دما در سه سطح برای نگه داری موادی همچون میوه ها، سبزیجات، لبنیات، ماهی و گوشت بسیار ایده آل است. وجود موتور اینورتر و قدرتمند این یخچال عملکرد فوق العاده ای را برای نگهداری و حفظ مواد غذایی به وجود می آورد و از نوسانات دما جوگیری می کند و شرایط بهتری را برای فضای بزرگ یخچال به وجود می آورد. کالا هایی که برای شما ارسال می شوند حتما” توسط کارکنان ما تست می شوند . مشتری در هنگام خرید تا رسیدن کالا به دستش باید خانه باشد و پول اجناس را به صورت نقد همراه داشته باشد در غیر اینصورت کالا برگشت می خورد و در صورت ارسال مجدد هزینه ارسال به عهده مشتری است.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


به عنوان مثال ، اگر محیط آشپزخانه بزرگ است ، می توانید یخچال های جانبی یا دوقلو را انتخاب کنید ، اما اگر آشپزخانه اتان کوچک است ، باید یخچال های درب از بالا و پایین را انتخاب کنید. در این مقاله از سایت بهترن یاب خواهید دانست که چگونه یخچال ساید بای ساید که یکی از لوازم آشپزخانه را چگونه اندازه گیری می کنند ؟ و با سایز یخچال ساید بای ساید آشنا خواهید شد. امیدواریم بتوانیم در انتخاب بهترین یخچال و فریزر متناسب با دکوراسیون منزل به شما کمک کنیم. یکی دیگر از مزیت های این یخچال 30 فوت bosch زنگ هشدار دربهایش هستند که در صورت باز ماندن درب در طولانی مدت به شما اطلاع خواهد داد.



قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

با استفاده از این سیستم برفک روی مواد غذایی و دیواره های فریزر بطور اتوماتیک از بین می رود. با توجه به آنکه اطلاعات مرتبط با ظرفیت یخچال ها همگن و قابل مقایسه نمی باشد و در برخی از یخچال ها بر اساس فوت مکعب و در برخی بر اساس لیتر خالص یا ناخالص اعلام گردیده است. در رابطه با وزن یخچال ساید اسنوا باید بگوییم که این نوع یخچال ها از وزن بالایی برخوردار هتند .



در صورت قطع ناگهانی برق یخچال ساید بای ساید بوش استیل تا four ساعت مواد غذایی را به صورت خنک نگهداری میکند. یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AI204 از محصولات ساید بای ساید سری 6 با ظرفیت خالص 522 لیتر ساخت کره جنوبی می باشد. این یخچال بوش ساید بای ساید دارای صدای بسیار کم forty five دسیبل هنگام کارکرد میباشد که از بروز مزاحمت صوتی جلوگیری میکند. این سايد بای سايد استیل با طراحی زیبا و درب‌های استیل ضد زنگ EasyClean با پانل‌های جانبی خاکستری و با رنگ استیل ضد زنگ دستگیره محفظه بار آلومینیومی جلوه خاصی به آشپزخانه ی شما می دهد. این مدل یخچال ساید بای ساید بوش استیل با گنجایش 27 فوت، دارای برچسب انرژی +A است که جزءیخچال بوش ساید بای ساید کم مصرف شرکت بوش محسوب میشود. بخش داخلی این یخچال بوش 27 فوت با قطعات فلزی ساخته شده که لامپ داخلی آن از نوع LED می باشد.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


که شما می توانید این یخچال فریزر و سایر لوازم خانگی برند بوش را ارزان تر از همه جا از فروشگاه اینترنتی اورجینال کدهخریداری کنید. فروشگاه اینترنتی اورجینال کده گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند جهزیه درست کنند. زیرا اورجینال کده تمامی محصولات خود را ارزان تر از سایر فروشگاه ها و فروشگاه های اینترنتی ارائه می دهد برای اطمینان می توانید اول مقایسه کنید بعد اقدام به خرید کنید. یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN60A40NE یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت کمپانی BOSCH می باشد. این شرکت یکی از قدیمیترین و خوشنام ترین تولیدکننده های لوازم خانگی در جهان بوده که مرکز آن در آلمان مستقر می باشد.


طبقات مختلف و مخصوصی برای گذاشتن تخم مرغ، دارو، میوه و بطری آب دارد. محفظه ای که با حفظ رطوبت میوه و سبزی ها را تازه و با طروات برای مدت زمان زیادی نگهداری می کند. تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه سیلا کالا محفوظ می‌باشد.

Report this wiki page